Godmorgon!



Hej alla bloggläsare!

Förlåt för jag inte har bloggat och att jag inte började med veckans ........
Jag har faktiskt haft fullt upp men nu tänkte jag passa på . Klockan är 09.05 och jag gick upp vid 07.30 för att jag ska till stan med min mamma och syster felicia (storasyster) . Har precis gjort mig klar. Felicia har precis visat mig ett program så jag kan ta bilder med min webbcamea så de sparas . Det kommer att undelätta väldigt mycke. Igår hade jag skit kul med Alice och Jonna vi var på bio, vi såg Whater for elephantes skit bra jag rekomenderar den! Men nu ska vi åka så jag kan inte skriva mer . Bilden ni ser har jag tagit just nu med det där programet. Men nu måste jag dra tja. Pusspuss.  (bilden är på mig)<33333 Hoppas att ni får en bra dag med alla vännerna elr nån annan!<333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0