Undebara helg.



Gosig grej !

älskar min onepiece , har haft den i helgen när jag va med mina underbara kompisar.
Vi har kollat på match och myst! Vi åt på besnik , och så mötte vi några killar där.
Vi hanlade godis och åt , sen packade jag och åkte till felle (skulle sovit där) men -
så fick jag ont i huvudet och fick åka hem vi elva tiden , men idag kunde vi va ,
och hade asaballa roligt ! Bästa helgen på länge! Vill säga grattis till min lillebror,
Noah som fyller 8 idag grattis killen! Kolla gärna in felles blogg om ni inte har något -
att  göra.    
www.jasminfelicia.blogg.se

Hoppas att ni får en bra vecka . Jag kommer att tillbringa min vecka i skolan!
Men längtar redan till nästa helg!<3 Pusspuss......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0